Det siger kunderne
Her er samlet nogle kommentarer fra kunder om arbejdet med Ellen Esmann. Kommentarerne er henholdsvis fra den tidligere administrerende direktør, Jørn Friis Christensen og fra tilbagemeldinger fra forskellige kursister.
- "I stedet for at hver kører sit eget løb bedst muligt, har vi fået det vendt til, at alle kører i samme retning, hvilket medfører højere effektivitet." adm. dir. Jørn Friis Christiansen
- "Vi har fået alle kvaliteter frem i lyset, så nu kan vi sørge for, at den, der er bedst til opgaven, får lov til at udføre den." adm. dir. Jørn Friis Christiansen
- "Med Ellen er der en synergieffekt, hun fornyer sin viden udefra, fordi hun som personaleudviklingskonsulent kommer vidt omkring i meget forskelligartede virksomheder" adm. dir. Jørn Friis Christiansen
- "I min lange karriere som leder, og derigennem deltagelse i et utal af lederkurser, er det første gang, jeg har fået en så professionel tilbagemelding på tests. Med Ellens utallige uddybende spørgsmål oplevede jeg, at Ellen fik min fulde profil frem. Det er lidt underligt, at en "fremmed" person kan "afklæde" én i den grad." Jan
- "… da jeg tog hjem fra kurset, følte jeg det som om 20 tons tungsind var fjernet fra mig." Charlotte
- "Det var virkelig noget der rykkede hos mig, og noget jeg både vil bruge og tænke tilbage på som noget positivt." Peter
- "Ellen Esmann var god til at motivere os og opfordre os til at være så åbne og ærlige som muligt. Hvilket også gjorde udbyttet af kurset langt større. Ellen var også god til at holde fokus - både på det faglige - men også på hver enkelt deltager, så der hele tiden blev fulgt op på den enkeltes problemstilling(er) og arbejdet videre med disse." Jeanette
- "Føler at jeg har fået redskaberne til at kunne gøre noget ved de situationer, hvor jeg gerne vil handle anderledes. Føler større selvtillid." Ann
- "Det kan kun være i [firmaets] interesse, at medarbejdere deltager i dette kursus og bruge det i hverdagen efterfølgende. Det er en meget lærende proces for alle, samtidig er det helt klart vejen til at hjælpe demotiverede eller uengagerede medarbejdere i [firmaet]." Lone